Czy muszę zakładać konto, aby korzystać z serwisu?
Nie. Aby korzystać z motojungle.pl nie potrzebujesz rejestrować konta. Pamiętaj jednak, że brak konta ogranicza Twoje możliwości i zamyka przed Tobą pewne funkcjonalności serwisu. Jednak nawet nie mając konta w serwisie możesz przeglądać ogłoszenia innych użytkowników.
Jako gość, czyli użytkownik bez zarejestrowanego konta nie możesz:
- dodawać ogłoszeń w serwisie
- dodawać ogłoszeń do listy ulubionych
- pisać na czacie i wysyłać wiadomości do innych użytkowników
W praktyce oznacza to, iż jeżeli osoba dodająca ogłoszenie nie poda swojego numeru telefonu lub danych kontaktowych, możesz nie mieć możliwości skontaktować się z użytkownikiem w sprawie jego ogłoszenia.
Czy założenie konta jest bezpłatne?
Tak. Założenie nowego konta w serwisie motojungle.pl jest całkowicie darmowe. Nie wymagamy i nie pobieramy żadnych opłat podczas rejestracji. Nie ma również żadnych opłat za prowadzenie konta czy jego utrzymanie.
Jak założyć konto?
Aby założyć konto w serwisie należy wejść na stronę logowanie i rejestracja, lub kliknąć w link 'zarejestruj się' w menu. Na stronie znajdziesz krótki formularz rejestracyjny, który należy wypełnić.
Jakie dane muszę podać, aby założyć konto?
Aby poprawnie założyć konto musisz podać następujące dane:
- Nazwa użytkownika - wybrana przez Ciebie nazwa wyświetlana w serwisie obok Twojego profilu (pole obowiązkowe). Może to być Twoje Imię lub nick. Nazwa musi składać się minimum z 6 znaków.
- Email - aktualny adres email (pole obowiązkowe). Będzie to adres, na który otrzymasz powiadomienia odnośnie Twoich ogłoszeń, jak również istotne wiadomości dotyczące Twojego konta, na przykład link do zresetowania hasła. Upewnij się, że Twój adres email jest aktualny i masz do niego dostęp.
- Numer telefonu - będzie on widniał jako numer kontaktowy do Ciebie, jeżeli dodasz ogłoszenie w serwisie. Numer telefonu nie jest wymagany podczas rejestracji konta. Możesz go dodać później z poziomu ustawień swojego profilu.
- Hasło - hasło do Twojego konta (pole obowiązkowe)
- Wybór: konto prywatne lub konto firmowe. Jeżeli działasz jako firma, zaznacz opcję konto firmowe. Jeżeli jesteś prywatnym ogłoszeniodawcą zaznacz konto prywatne. Odpowiedni status będzie widoczny przy każdym Twoim ogłoszeniu. Status konta możesz dowolnie zmienić w każdym momencie.
- Akceptacja regulaminu - ostatnim krokiem jest zaakceptowanie aktualnego regulaminu serwisu motojungle.pl
Jaka jest różnica pomiędzy kontem prywatnym, a firmowym?
Zasadniczo różnice są dwie.
Pierwszą z nich jest możliwość dodania adresu i bezpośredniego linku do strony Internetowej Twojej firmy. Jeżeli zaznaczyłeś konto firmowe, przy Twoich ogłoszeniach, zaraz pod informacjami o Twoim profilu wyświetli się dodatkowy przycisk. Jego kliknięcie przekieruje użytkowników do Twojej strony www. Konto prywatne nie wyświetla przycisku, nawet wtedy, gdy masz dodany adres strony Internetowej w ustawieniach twojego profilu.
Drugą różnicą jest wyświetlany status konta na stronie ogłoszenia. Użytkownicy widzą wtedy, czy sprzedającym jest przedsiębiorca, czy też osoba fizyczna.
Czy mogę zmienić rodzaj konta z firmowego na prywatne?
Możesz zmieniać rodzaj konta z firmowego na prywatne i z prywatnego na firmowe. Możesz to zrobić samodzielnie z poziomu Twojego panelu.
Aby zmienić status konta wejdź w: Twoje konto - Ustawienia. W sekcji Typ Konta, zmień rodzaj konta. Zapisz ustawienia.
Jak edytować dane w moim profilu?
W górnym menu kliknij w zdjęcie swojego profilu. Następnie wybierz w menu opcje ustawienia. Z tego poziomu możesz dowolnie zarządzać danymi swojego konta. Po wprowadzeniu zmian nie zapomnij zapisać nowych informacji. Zmiany będą widoczne natychmiast po ich wprowadzeniu.
Jak mogę obejrzeć swój profil?
Możesz zobaczyć i udostępnić swoją stronę profilową. Aby przejść do Twojego profilu dodaj ogłoszenie. Następnie na stronie ogłoszenia kliknij w link: wszystkie ogłoszenia. Zobaczysz wtedy swoją stronę. Znajdziesz tam dodane przez Ciebie informacje oraz wszystkie Twoje ogłoszenia. Jeżeli chcesz udostępnić stronę profilową, skopiuj jej link, a następnie prześlij w wybrany przez Ciebie sposób.
Jak usunąć konto z serwisu?
Możesz samodzielnie usunąć konto z serwisu. Aby to zrobić kliknij w zdjęcie swojego profilu. Następnie wybierz w menu opcje ustawienia i przewiń stronę na sam dół. Znajdziesz tam opcje 'usuń konto' zaznaczoną na czerwono.
Po kliknięciu w link wyświetli się Tobie okienko z potwierdzeniem wykonywanej czynności. Potwierdź, aby skasować konto.
Uwaga: w chwili gdy skasujesz samodzielnie konto nie będziemy mieli możliwości go przywrócić. Skasowaniu ulegną wszystkie Twoje dane oraz ogłoszenia jakie zamieściłeś w moto dżungli.
Pozostałe działy pomocy
Płatności za ogłoszenia i faktury
Sprawdź informacje o płatnościach w serwisie. Dowiedz się jak otrzymać fakturę.
Cześć! W MotoJungle.pl wykorzystujemy pliki Cookies. Poza ciasteczkami funkcjonalnymi, mamy też kilka ciasteczek dla celów statystycznych i kilka marketingowych. Możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz zarządzać ciasteczkami zgodnie z Twoimi preferencjami.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.